BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 15 April 2011

MAKNA

Assalamualaikum .

tetibe jea aku na cite pasal MAKNA
Majlis Kanser Nasional
sejak aku jadi sukarelawan MAKNA nieh
aku rase mcm aku lebih hargai hidup nieh
aku dah jumpe macam
2 kerenah orang sejak aku join MAKNA
ade orang yang bersyukur
ade juga orang yang tak reti bersyukur



nieh pic tahun lepas
time nieh aku dan kawan aku yang laen pergi KL
kiteorg dpat perhargaan daripada MAKNA
Alhamdulillah , kiteorg pon tak sangke dapat mcm nieh
padahal kiteorg nieh budak baru lagi dalam MAKNA nieh

Lastly , aku na ucap terima kasih kepada Ketua Sukarelawan MAKNA Pahang
Kak Ayu Tinie
sebab sudi ajar kiteorg jadi Sukarelawan
dan tak lupe jugak kat Mama Gie
Mama Gie nieh Ko-ordinator MAKNA
yang aku anggap mcm mak angkat aku
sebab sudi ajar kiteorg jadi Sukarelawan dan lebih menghargai hidup ini

0 comments: