BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, 16 April 2011

Kisah semalam .

Semalam aku keluar rumah pukol 8 .
then aku pusing dulu bukit rangin dgan sg isap .
aku pon lepak lahh kedai Eddy dalam pukol 9
giler sumbat lepak kedai uhh
tapi mujur tgok cite hantu cine
name jea cite hantu tapi kelakor gileerr
lepak kat kedai uhh sampai lahh pukol 11

then , aku pon balik lahh rumah
intro punye panjang tapi kat sini cite tuhh baru stat
aku masuk lahh rumah kann
sorang2
mak gan ayah aku pergi mane entah
aku pon ambil lahh lappy
on FB depan tv
sbb malas na on com sbb bilik com dekat dapur
HAHAHA
lepas aku on je lappy
okayy lagi lah
time aku na tukar chanel tv uhh
terkejut aku
aku dgar SUARE perempuan menjerit
Suare tuhh slow jea tapi mendalam lahh aku dgar uh
aku buad bodoh jea tapi dalam hati takot giler niehh
aku bace lahh someting .

Alhamdulillah , mende uhh hilang mcm tuh jea
tapi belom berakhir lagi
akuu rase cm ade orang perhatikan jea
dah lahh time tuhh pukol 12 tgh malam
tinggal pulak sorang kat rumah


then , dalam pukol 1 baru lahh mak aku balik .
sumpah lega giler lahh rase ,
mujur lahh bende yang tak baek tak berlaku .


0 comments: